Sjukt hur pigg en bebis kan vara...

Håhå jaja...
Helt sjukt...
För, inatt blev det julgranen som åkte ut o dammsugarn fram... märkligt hur mycket det kan barra från en PLASTGRAN!!!
Fortsätter det här nån längre tid, med Ediths nattaktiviteter, så kommer jag hinna storstäda hela huset! Men, nu börjar det kännas rätt tröttsamt... inatt har hon inte sovit många timmar... kanske tre timmar mellan tolv i natt o nu nio på morron... hon ligger o ser allmänt kollrig ut i sin säng o lär väl närsom helst somna o sova hela dan... är lite i valet o kvalet hur jag ska göra... för det börjar bli riktigt besvärligt! Jag har god lust att försöka hålla henne vaken så mycket som möjligt idag... Hon måste ju få vänt på dygnet på nåt sätt... samtidigt så vet jag ju att barn som är så små måste få sova när dom är trötta... o det lär hon ju vara hela dan o vad händer nästa natt då? Ja.... får väl frosta av frysarna då.... Lär skriva mer...

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Guuud saaa sota de ar!!! Saknar verkligen edvin och Edith och dig forstas...och kanske Anders litegrann..men bara kanske..beror pa hur snall han ar!!!:) Och go Edith kan ju sta pa alla fyra!!! Men men mata henne inte na mer, hon far inte fortsatta vaxa nu forran jag ar hemma igen!:)
pussar & kramar i massor

2008-01-10 @ 09:30:16
URL: http://www.getjealous.com/kypasemma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0