Still in heaven!

Ja... helt sanslöst!!! Vaknade återigen... o kunde kliva upp ur sängen nästan helt obehindrat!!! Ja... jag är mållös! Håller alla tummar att det håller i sig!!!
Här Lillan.... http://www.bericon.se/ o min madrass heter Molnet Prevent ® 2001plus"
Värt varenda litet korvöre!!!
Jag trodde inte riktigt på den... har fått rapporter tidigare om denna underbara madrass bla att har man en gång börjat så kan man knappt sova på nåt annat än den... och, ja... trots endast två nätter är jag benägen att hålla med och jag håller även med om alla positiva egenskaper man bara kan ge den... kanske, det enda jag kan säga är att den är lite varm!!! Och, märk väl att detta kommer från en människa som kan ligga med täckbyxor under sitt duntäcke o frysa!!! Men, jag tror ju att madrassen gör att mina muskler slappnar av o blodcirkulationen har full rulle tillskillnad mot styrpta vener, nerver o muskler på den förra madrassen... bytte duntäcket mot ett tunnare syntet täcke o i natt kändes det helt utmärkt!
Tänk att en madrass/säng kan göra sån skillnad!
Först hade jag en 90cm säng som jag sov gott i tills jag fick sällskap o den blev för trång... Köpte en ny från EM... 120 breda cm som kändes underbara tills ryggen pajade ihop... den var ju medelhård men, det skar som knivar vid varje rörelse mina sovkompanjoner gjorde (son o hans far) så... då följde jag alla tänkbara instruktioner på IKEAS hemsida o fick klart för mig att en sultan bla bla bla skulle bli bra... den var ju lite hårdare o bredare o från början sov jag som en prinsessa i den! Men... sämre o sämre blev det... o nu, med denna ljuvliga madrass ovanpå är allt bara underbart!!! Och.. som sagt... hoppas det håller i sig!!! =D
Annars har vi varit åt Kypas en sväng... men, det var bara grabbar hemma hos farmors... sen käkade vi middag hos Christer o Stina... mja... Edvin drack middag (Fanta) sen fick Greta lurat i honom en halv kotlett och han somnade INTE i bilen på hemvägen så humöret var riktigt bra...
Igår/inatt har jag sytt gardiner...
Det var väl det sista man kunde tänka sig... att jag skulle sy gardiner av tyg jag hittat hos Kjell!!! Jag o symaskinen är ju inte det mest kompatibla här i världen... o Kjells sinne för heminredning med textilier är väl kanske inte heller så värst vida omtalat... men, detta tyg var bara såååå coooolt! Har knäppt kort, tyvärr bara med mobilen... (saknar min dator så man kan smidigt föra in korten från kameran!!!!) så... inte värsta sortens kort men man ser ju alla fall...
image59
o så kuddar till ....
image60
o en rar liten sötnos som är sååå go!

Denna återvinning...
Vad säger man.... Helt sjukt!
Ja Lillan.. jag har ju sett era dörrkarmar många gånger! ;-)
Dörrar o dörrkarmar brukar ju vara målade/behandlade o säkert också limmade... men, det blev ju säkert en fin majbrasa av dom! Hur miljövänligt är inte det då??? Garanterat hade dom funkat hur bra som helst hos nån annan!!! Sen så får man pekpinne efter pekpinne av miljökontoret på kommunen om hur vi ska sortera våra sopor o ta upp hundskiten efter jyckarna... suck... Var är logiken?? Och, vem är det som ska avgöra vad som är återvinnigsdugligt eller ej? Det är ju omöjligt för mig o veta som sorterar grejer... om tre av fem möbler hade dugit... vad hade dom gjort då? Lämnat kvar två??? Och... jag kan ju bara tycka att om man jobbar som kommunanställd (alltså avlönad av oss kommuninnevånare) återvinningspersonal så ska man väl ta tillvara på så mycket som möjligt? Och, lite vanligt hyfs skulle ju inte skada... till o med Edvin är hövligare o mindre lat!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Han hade ju stil - pappa din. Coola gardiner o kuddar ;-)

2008-01-27 @ 09:53:59
Postat av: Catherine

haha... ja... längst in i garderoben!!!
=D

2008-01-27 @ 13:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0