Upp o hoppa!

Jaja... så långt ner till golvet för denna vingliga prinsessa!
Snart kommer tårarna att flöda! image55
ehhh... så tar vi i... allt vi kan! Upp - upp - upp!
image56
JA!!! Uppe på benen... fast, hur man tar sig ner smärtfritt har man inte koll på!! Tur att pappan var där o tog emot!
suck...
Eljest har det i jämförelse med gårdagen varit en luuuuugn dag!
Edvin har varit riktigt skötsam.... och, jag har nästan hunnit vika all tvätt (utom den i tumlarn förståss, då)
Har upptäckt att det blir aldrig klart... ingenting... allt får man lämna till nästa dag... eller nästa!
Jag hinner inte vika undan den rena tvätten o få in den i skåp o lådor innan nästa omgång är torr...  ett ekorrhjul som aldrig tar slut! Fast... så länge man har rena kläder att ta på kladdmajjorna (o mig) får man väl vara nöjd! Var man tar dom i från spelar väl mindre roll... tvättkorg eller låda...
Idag har jag pratat med min nya syster!!!
Jätte, jättekul! Som vanligt pladdrar jag ju i hundranittio... men, det kändes hur bra som helst att prata med henne! Hade trott det skulle kännas lite konstigt... men, inte... Har scannat in lite kort som jag mailat över...
så... nu är hennes mailbox full!

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Ojoj vad roligt det var att surra med dig haromdagen! Langtar ju annu mer efter er nu!! men som sagt tiden gar vaaaaldigt fort nu!!! Bade Edvin och Edith ser ju ut att vaxa som kalvar, Edvin ser ut som en riktigt stor pojke nu!

puss & kram

2008-01-21 @ 01:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0