Allt som vanligt...

Pappan åkte till jobbet på morron!
Så, nu är semestern slut!
Fast, å andra sidan så är det ju en ny ledig vecka om sex dar så...
man får väl låtsas att det är semester! =D
Kevin tappade en tand igår!!!
Och... den där klant-tandfen hittade inte igen honom!!!
Ingen peng... men, hon var väl till Nyköping o upptäckte att Kevin inte var hemma så i natt kanske hon hittar honom här i stugan!

Dom gick bort till mormor... Edvin tog på sig stövlarna o stegade med!
Det är kul med kusiner!
Stumpan slockande vid elva-snåret o har sovit i två timmar...
Hon har nog att ta igen!
Solen strålar så eventuellt traskar vi bort till badplatsen sen...

Åhh.. det är verkligen underbart med sommar!

Kommentarer
Postat av: LadyBimbo



Hej!

Tack.D värmde!men vet du HUR LÄÄÄNNNGEEE d

tog inanna jag fatta hur man lägger in en bild???

och SUPRISE ,nu har jag glömt bort d!

Skulle behöva din hjälp ändå.

Vill typ ex ha kanske bimboalways skrivet i glitter el nåt sånt.

Men jag kämtar på!

Jag rnger till veckan.



Kram Lady B

















2008-07-26 @ 08:59:11
URL: http://bimboalways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0