Augustimåne!

Nej Nej Nej!!!
Jag vill inte!!!

Igår kväll när jag gick ut med kompostpåsen hängde den där strax över Vännäsberget o sken...
misstänkt lik en augustimåne!
Så där knallgul o stor, fast den bara var halv...
Vart tog den här sommaren vägen?
Har det alls varit sommar???
Jag får en ångestklump i magen när jag upptäcker att den här sommaren som jag fortfarande väntar på snart är slut!
Snart är det mörkt, det börjar snöa o så får vi frysa igen.... Blä!
Okej... hösten är mer än välkommen!
Ska bli sååå himla kul att se hur Ask funkar i skogen!
Men... den där vintern.... NÄ, vill inte!

Ja... som jag förstod så var det lite fuffens joxande igår! - - ->
Och idag ska pappan på vårdcentralen!!!
En rar liten rostig spik har gjort en svullen bula på handleden,
där det rinner ut lite rostrosagrön geggamojja ur... så...
Mamman var tvungen att morra...
"NU ringer du vårdcentralen!!!"

Men, när man ser den här bilden så tror man att sommaren aldrig tar slut! =D
Och... det blir ju en sommar nästa år också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0