Bara måste ju...

Kommentera!
Och avreagera mig lite grann...

Det här mailet skickade jag den 5/3 2008 till
[email protected]




Det var lite intressant att höra "hur det låter"...
Sagt av någon som talat med någon som är "insatt" i ärendet!!!

Fritt citerat "Catherine Vikman har skickat flera skrivelser till kommunen och hon vill ha ladugården riven!"

Tänk att folk VET så mycket o så gärna BERÄTTAR åt andra...

Jag ser då inte nånstans att jag gör en "anmälan" eller kräver att det rivs!
Min fråga är VEMS är ansvaret... och vad GÄLLER om någon skadas!!!
(och det har jag egentligen inte fått svar på!!!)

Suck...
Nå ja...

Jag tycker fortfarande att det är obehagligt att ha detta ruckel några meter från mitt hem, där mina barn i ett ögonblicks verk kan allvarligt skadas!

Nå... hoppas det rivs i alla fall...
Eller???

Är detta något värdefullt att bevara?

Oooooops!
Vy från sovrumsfönstret!

Tack o lov så har det ju vuxit vilt i många herrans år så skiten knappt syns bland all sly...
o hindrar lite grann fri infart i alla vidöppna och obefintliga dörrar överallt!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag har kollat diariet och där står det som rubrik " Skrivelse angående förfallen ladugård" Måste nog kolla med tekniska kontoret!! Det känns som att kommunens tjänstemän inte är ett dugg bättre än landstingets???

2008-07-22 @ 06:52:28
Postat av: Farmor

Jag är lite för snabb i mina svar... Skicka den på nytt till Bygg o Miljönämndens ordförande: socialdemokraten Ove Enhult

2008-07-22 @ 06:54:56
Postat av: Farmor

Citat från Bygg o miljös verksamhetsplan. " Bygg- och miljönämnden skall verka för en god livsmiljö, delta aktivt i omställningen mot det hållbara samhället samt verka för en god byggnadskultur" Man kan ju fråga sig vad "byggnadskultur" är, FALLFÄRDIGA RUCKEL eller... ordet är fritt

2008-07-22 @ 07:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0