Sista natten...

sen far vi!!!

=)

Pappan har haft en lugn dag på jobbet...
o jag hoppas att natten också blir lugn så han får sova ut ordentligt...
Småtrollen o jag somnade som stockar på eftermiddan så jag har fått mig en extra sömn-sväng! =)
Vi har ju en bit att köra...
115 mil var det sist jag körde svängen...
men, det brukar ju bli kortare o kortare för varje år och vägbygge!

Väcktes brutalt av en ganska rejäl åsksmäll!!!
Upp som ett spjut o dra ur kontakter... huvva!
Middan fick bli en snabb variant från frysen... fläsklägg o rotmos sen vi åt sist fanns det kvar så Edvin blev ju nöjd när han fick "nästan-grisfötter"!

Har försökt packa idag... men, det är inte så lätt med en liten hjälpreda som gärna kastar ut allt jag packar i!!! Sen har hon en uppviglare till storebror som mer än gärna studsar o hoppar extra mycket i sängen när jag höll på med resväskan där...
Nå ja... det blir o packa "på riktigt" i morrn...

Det blir väl lite sparsamt med bloggandet...
får väl norpa syrrans dator nån dag för rapportering!

Nä...
Nu är jag så tom i skallen så jag ger upp!

Tack för alla kommentarer!!!
Vi ska köra försiktigt...
Kram så länge från hela gänget!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0