Glad Midsommar!

I denna ljuvliga sommartid...
Nå ja...
Så här ser det ut enlig SMHI o när jag sticker ut näsan kan jag bara konstatera att dom har rätt... bortsett från att regnet har inte börjat ännu o det blåser nog lite mer!
Och så den där solen som gömmer sig bakom molnet... hmmm...
Molnet är mycket större på riktigt!
Så, solen har inga problem med att få plats, hel o hållen där bakom!

Väder!

Men... lite sommarblommor fick jag tag på!
Jag kan ju krasst konstatera att det är tur att man inte behöver plocka några sju sorter att ha under kudden numera!!!
För, tror inte att det skulle gå att få ihop.. ja, om man tog med maskrosorna kanske...
För, det är just o just att det börjat blomma nåt här uppe i norr!
Syrenen har absolut bara öppnat en bråkdel av sina blomknoppar...
men den ljuvliga doften känns i allafall!


GLAD MIDSOMMAR!!!

Hoppas pappan har det bra där borta på stugsemestern via jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0