HURRA! 1 ÅR IDAG!!!

Lilla hjärtestumpan...
Ett år idag!!!


Mmmmm... TÅRTA!

Så klart...
En rosa och en häst! Vad annat???



En DOCKA!

Så här glad blev stumpan över sin cykel...

Yippieee!!!

Och... hon kastade sig handlöst på den o försökte kravla sig upp!
Så, det var tur att Edvin fick sig en egen för nån dag sen...
för han lär ju inte få låna hennes som var lite tanken!

Det har varit en riktig kalasdag o full rulle!
Vädret var väl inte det kalasigaste...
just nån grad över tio på celsiusskalan o grått o regnigt!
Men bortsett från det så har det varit en superkul o kalasig dag!

Pappan kom ganska sent från jobbet... strax efter tio på morron...
Frukosten blev aldrig av utan fick bli tårtkalas med saft, mjölk o läsk när farmor o fastrarna kom!! (Undar vad Tyra skulle säga om det!!!)
Sen blev det paketöppning... storebror var inte svårövertalad att hjälpa lillasyster med att snabbt som attan få av omslagspapper o sånt! Dockan var populär... hos båda trollen!
Stumpan såg jättelycklig ut över att få en docka!
Jag tror mamman måste försöka bättra på sig o fixa lite tjejgrejjer... hon kan ju inte leka med traktorer o däck så mycket längre till!! Men... när jag står där framför alla fjantiga tjejleksaker... hästar med lååååånga glittriga manar i regnbågens alla färger får jag bara magknip!!! BLÄ!

HUR ska jag kunna köpa såna leksaker till henne som jag tycker dom är sååå löjliga!!!???


Men... den här dockan blev ompysslad! Ditto håller o brorsan matar!!! =)

Näpp... nu ska jag försöka kolla genom alla 266 bilder som knäpptes...
sålla bort alla suddiga osv!
Sånt tar ju sin lilla stund... så alla fastrar som känner sig träffade eller oroliga...
MER BILDER KOMMER!! =)

Tack för en härlig dag...
Och... tack för IB-fasonerna! Nu kom ju kläderna ner i sina lådor till slut...

Kommentarer
Postat av: Linda, Oscar och Lucas

Grattis i efterskott önskar vi Edith...

Lucas hälsar till den blivande klasskompisen =)

3 ef +3er3,+



Ha en bra dag uppe på "Bruket"

//Linda

2008-06-09 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0