För sista gången...

Ja, den här dagen kom till slut!!!
Sista arbetsdagen på ICA!!! YIPPPPIIIIEEEE!!!

Sista morgonen med påklädning av ICA-stassen.... såååååå himla skönt!
Jag o småttingarna var o skjutsade in pappan till jobbet eftersom jag skulle sen o göra lite speaker-jobb... så den här dan har farit mest i att färdas fram o tillbaka till bränna känns det som! För jag skulle tillbaka till 15-tiden för att speaka lite o sen hämta upp Anders från ICA... däremellan blev det kamin-installation... nå ja, åtminstone ett litet försök till det... för så klart, o jag är inte det minsta förvånad, så skulle det ju tjorva! Av alla ställen som röret till skorstenen kunde hamna på så var det ju givetvis exakt mitt på spjället som användes en gång för säkert 54 år sen till den vedeldade spisen som funnits i köket... det är ju den rökkanalen i skorstenen som braskaminen ska ha... o som sagt... det fanns ju säkert minst 237 andra centimetrar där röret hade kunnat hamna... så varför inte hamna då precis mitt på spjället!! Självklart! Men, nu ska jag ju till Luleå i morron... tjorvar det inte mer än så kan det lösas rätt enkelt med ett förlängningsrör som jag kan köpa där! =) Jag har ju utmanat ödet genom att ringa o beställa besiktning av sotar´n redan så..... Sen blev det åter en sväng till bränna eftersom Lisa kom med bussen o ville ha nånstans att vara till Christina var klar på mötet... så, eftersom pappan hade sprättat sig en öl till den kulinariska middan, stackarn... borde fått en festmåltid så blev det bara parisare... så kunde ju inte han köra bil... så jag o Edvin tog oss en sväng till "storstan"! Vi hann se flera släpvagnar lastade med "örnörn" (dvs skotrar) det märks att det varit sportlov neråt kusten!!

Melodifestvalen igår... måste ju kommentera lite...
Så klart så fastnade ju min sjuka smak för Fronda... tyckte den var skön... men faktiskt så är jag helnöjd med "vinnarna" i går... speciellt Perelli... Är nästan säker på att det är den låten som får representera sverige i den stora finalen!! Och... hon kommer att lyckas bra med det också!!! Skön, snygg låt! Fast, det är ju bara om Sjögren får på pälsen... för, om Humpahumpa-Sjögren slår Perelli... Ja, då slutar jag att se på melodifestivalen!!!

Kommentarer
Postat av: Greta

Var faktiskt in på ICA och kolla in han på sista arbets dagen och ÄNTLIGEN såg han lite gladare ut nu kände man igen han från förr. Vi skulle ja faktiskt behöva fira med tårta och dyl........
Kram från mej.

2008-03-02 @ 20:45:35
Postat av: Faster Emma

WOW!!! Dom har ju nya skjortor pa ICA!!!

2008-03-03 @ 02:57:35
Postat av: Anna

Har kommit på en negativ sak med Anders jobbyte, han måste ju nu börja använda sina egna kläder och nöta på dem!!! Klädkontot för Anders kommer alltså att stiga :)

2008-03-03 @ 07:27:03
Postat av: Catherine

HAHAHA...
Kanske han då använder sina presentkort på SETH!!! Innan 10-årsgränsen är passerad! ;-)

2008-03-03 @ 21:31:23
URL: http://cv69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0