Härligt...

Vilket kanonväder!!
Den här dan kommer jag leva länge på!!!
Sån härlig skarsnö att åka skidor med Ask... Vi var en lång sväng på isen... där blåste det rätt kallt, men solen strålade o i skogen så var det lä... helt fantastiskt!
Edvin o Edith följde med pappan o plockade påskris...
Edith hade på sig två par långkalsonger, fleecebyxor, två par strumpor, body, fodrad fleecejacka, halsduk, mössa, vinteroverall, vinterskor, varmfodrade skinnvantar... o hon var isandes iskall om händer o fötter efter en dryg halvtimme ute!!! Snart flyttar vi till afrika!!!!! Blir inga längre svängar med skoter i påsk... inte med den frysditton!!!

Fortfarande är jag riktigt upprörd över dom två små barnen i Arboga.. jag tom grät några tårar på morron när jag berättade åt Anders som inte hade hört om dom... Jag som inte brukar "bry" mig om sånt som står i tidningarna... Men, fy så jag tyckte det här var otäckt!!!

Och... den där fleeceoverallen...
Pappan fick se bilden där Anna mannekängar... Och, även han tyckte att den var uppiggande kul!!!!
Men, om mitt mod räcker till att mannekänga offentligt här... det återstår o se!!!!  =)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0