Påskgodis...

Puh!
En pärs att hålla reda på Dittoar, Edvinar o alla godisar!!!
För, den där stumpan är hela snabb på att länsa allt hon kommer åt!!!
Och, med en intensitet som är otrolig!
image138
Ahhh... mmmm.... Nonstop!!!
image137
Kolla in ärmen!!!

Och så blir folk överraskade när det rasar godis från henne när man "skakar" lite!!! =D
Pappan bar upp henne på vindan o det bara rasade godisar hela vägen upp!!! Sen, när vi var till Kypas o Frida hade bytt blöja... o där hade det också rasat ut en "nonstop"!!!
Men det var kul o se henne... när hon hittade påskäggen o allt godis... Och, ganska omsorgsfullt plockade hon (nästan) bara nonstop i munnen... dom stora lät hon bli!

Igår blev det en sväng till med skidor o hundar!
Och... fortfarande ingen träningsvärk!!! Helt sjukt!!!

Eftersom mamman var tvungen att mannekänga så ska väl inte Ditton vara sämre...
image140
Men... rarare än så här kan ingen i fleece-overall se ut!!!

Egentligen ville ju jag ha detta tyg till min overall... men, tyvärr fanns det ju inte tillräckligt många metrar så det skulle räcka till mig!!! Så, det blev en i Ditto-size istället... och, så här med facit i hand så är jag ju jättenöjd med min jätte-baby-overall!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0