Tandagnissel!!!

Nu är hon stor, stumpan!!!
Tänk, hon hann bli nio månader innan första gaddarna ploppade fram!!!
Edvin var just sex månader när hans första tand slog emot skeden....
o Edith fick två på en gång, idag!!!
Så, nu får Edvin konkurrens om korvarna...
då blir dom nog uppätna helt o hållet istället för till hälften!!
Fast, Edvin kanske tyckte dom var lite halvtrista när dom var kalla o sökte efter en godare hela tiden! =)
I övrigt har det varit en lugn dag... tvätt o städ o skottningspyssel...
Bengan var förbi en sväng... eller rättare sagt, jycken hans!!! För, jag har fått det inte alltför angenäma uppdraget i Zitas ögon att sköta hennes manikyr!!! Hon avskyr mig!!! Hehe... tur att jag är kvarts finne... jag vet hur ondfinskor ska hanteras! ;-) Och, det är väl lika bra... hon hatar ju redan mig... så lika bra att jag fortsätter klippa hennes klor så slipper hon börja hata fler människor!
Idag fick skortstenen jobba för högtryck... för det eldades både i kamin o i bastun!
Skulle vara ganska otroligt behagligt med ett bubbelbad också... blir lite avundsjuk på raringarna när dom kan bada (i sin rätt stora badbalja ryms dom båda två!) En annan får hålla till godo med dusch... o fortsätta o längta efter ett låååångt, varmt bad med en god bok o ett glas rödvin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0