Ja, jo.. jag vet!

Skulle inte skriva nå mer...
men.. var ju tvungen i alla fall... så det fick väl bli ett till inlägg idag!
Stackars stumpan...
Gick ner för o stoppa henne i pyjamasen...
o upptäcker när jag tar av blöjan att där var det kack!
En annan som har ett sinne för bebis-bajslukt värre än en stövare efter hare!!!
Men, den här förkylningen har gjort mig totalt utan lukt o smaksinne!
Anders fixade chiliconcarne till middag idag...
o det var fyra vitlöksklyftor o en näve "piri-piri"!!!
Piri-piri är starkt! Man ska väl normalt använda en, max två!!!
Så käket var starkt... Ditton fick potatismos o ytte, pyttelite chili... hon tog ett par tuggor o sen var det bra! =) Jag åt med god aptit... inte för att jag kan påstå att jag kände smaken... men, det rev loss ett halvt kilo snor från näsan i alla fall!!!

Så... nu när luktsinnet är borta får man köra med "only the mamma knows!"
image278


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0