Blocket...

Sitter o tillverkar Blocket-annons...
Det här var skitsvårt!
Samtidigt som jag faktiskt vill göra mig av med ormarna... så bara vill jag inte!
Varenda fiber i kroppen skriker - NEJ!!!

Sjukt?
Det går ju alltid att köpa ett nytt terrarium med nya ormar om jag får lust att ha orm igen...
Men... men... det blir ju inte Snakie o Scar!!!

Men, vi skulle verkligen behöva utrymmet i vardagsrummet...
Och... det går många veckor åt gången då jag knappt ägnar dom en tanke...
än mindre pysslar med dom!
Så... det är den där argumentationen som går på högvarv i skallen på mig...
Ska jag? Ska jag inte???
Hjälp!

Jag kan ju alltid lägga ut annonsen... jag är ju inte tvungen att sälja dom!
Kanske ingen vill köpa dom heller...

Och... nu ska farmor INTE läsa mer på det här inlägget!
.
.
.
.
Och ingen annan heller...
.
.
.
.
som tycker att det är lite obehagligt med ormar...
.
.
.
.
Nu kommer ett gäng LÄSKIGA bilder på BLODTÖRSTIGA odjur!!!
.
.
.
.
Eller...
.
.
.
.
Som jag själv tycker...
Fantastiska o fascinerande varelser som man kan njuta av att se på hur mycket som helst!
.
.
.
Nu varnar jag inte mer...





Nu kommer dom!
(och det går att klicka för större bilder)






1. Edvin gör som ormarna med tungan!
2. Ormtungan är RÖD, det andra är råttsvansen!
3. Edith vill nog bra gärna stoppa in fingret!!

4. Det är rogivande att se på!


Ner i badet!

Edvin o Edith tycker det är urkul att se på när ormarna äter...
dom klättar nästan in i terrariet (tur att det går att låsa!) eller så klänger dom på utsidan vilt viftande med tungan liksom i djup konversation med dom... eller nåt sånt... kanske dom också vill smaka på ljummen råtta!!!

Ja... nu är dom där...
på blocket...
tryckte precis iväg annosen...
SNYFT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0