Undrar om man kan få rabatt?


"Jag JOBBAR!"

Det skulle ju vara ett sätt, det också...
Jag går in o handlar...
Under tiden skottar Edvin snö från kundparkeringen o trottoaren, vad kan det vara värt? 50% rabatt??? =)
Ska lägga in det som förslag...
Edvin skulle då bli överlycklig!
Finge han bestämma så skulle han öka på priset med 50% bara för att FÅ skotta!

Sen åkte vi en sväng till återvinningen... men, det är trist att åka dit sen dom flyttade lokalerna från Heden... då svängde jag förbi där då o då... o det var kul o spännande att gå omkring o kolla alla prylar! Det fanns så väldigt mycket mer där... alltid hittade man nåt kul, en blomampel, fönsterlampa, ram till ett fotografi... nu finns det ju nästan ingenting i den pyttelilla lokalen på soptippen... eller det heter väl så tjusigt som FMC, Furunäsets Miljö Central förståss... nå, det blev ju mindre miljöåtervinning på det här sättet... i alla fall i min lilla värld!

Sen kom Anna o Lasse förbi... o vi käkade, kålpudding!
Jag kan fortfarande inte fatta hur man kan fullkomligt bli så galen i kålpudding som jag blivit!!!
Begriper ingenting... men, det börjar likna chokladbegäret man får vid PMS!
Begäret att äta kålpudding!!!
Jag måste ha mer än en skruv lös!!! =D

Pappan jobbar... började klockan nio o jag är inte helt säker, men jag tror att han skulle jobba söndan också... men, sen är det en hel lång ledig vecka!!!
Hoppas att vädret blir hyfsat... i natt har det varit -22.5, MINUS alltså!

Men nån morronsväng med stövarn lär det då bli... Längtar!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Håller fullständigt med om Återvinningen. SÅ tråkig den har blivit. Men jag tror att det är så att de slänger det mesta. Jag har upptäckt ett nytt ställe som jag gärna besöker istället - Röda Korset. De tar väldigt gärna emot möbler, tingel tangel, mm mm utöver kläder. Hittade ett par skidpjäxor till gossen för 10:- knappt använda. Inte ens så billiga pjäxor har återvinningen.

Kålpudding - BLÄ

2008-11-22 @ 21:46:28
Postat av: Catherine

Tror jag måste smita in där nån dag... =)

Och... jag tyckte också kålpudding var blä - tills en dag, mitt i allt jag vaknade o var fullkomligt tokig idet! Fattar ingenting!! ;-)

2008-11-23 @ 08:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0