Fortfarande rasande...

Ibland bara ska man inte...
ibland är det bara så att man ska lägga sig i soffan, kanske smaska i sig nån chokladbit - om man har... o så göra ingenting!

Chokladsuget stillade med en chokladpinn-glass medan jag skrev förra inlägget... o blev mer irriterad för musjäv**n inte funkar schysst! Eller, jag tror det är musmattan som är för välhanterad av troll= SKRYNKLIG!
Sen går jag då o sätter igång med tårtbottenbaket, stärkt av ett gäng kärleksmums... den där glassen fick inte spöat det där chokladsuget...

Och, så klart är det ju sådär att allt bara strular... dom nyss inköpta äggen, synnerligen inspekterade i affären (jag avskyr trasig ägg som klistrat fast i kartongen!!!) o DÅ och DÄR var dom hela, nu två dar senare när jag ska ta ett gäng o knäcka så är två TRASIGA!!!!! Och, sitter fastklistrade i kartongen!!! *morr* Öppnar mjölkpaketet på fel sida! osv...
Nå, fick igång ett vispbunke med ägg o socker, då DÖR elvisp-jäveln!!!! *MORR*

Nä, nu ger jag upp!!!!!!!!!!!!!

Det där gigantiska morret som kommer strax ska jag bespara tangentbordet...
risken finns att det får ta emot all min ilska o frustration!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0