Jag fastnade då på bild!

=D =D =D

Det är otroligt vad bra bilder det blev!
Inga snopna nunor i kameran.... utom min, väldigt medvetna, fula min!!!
För dom andra bilderna är tagna natt o morron!



Det står ju tom temperatur (0° Celscius = 32° Farenheit) på korten! Tid, datum osv...
Så, gissa om det blir spännande att se VAD som rör sig därute!!!
Första ser man ju vilken "skata" som flaxat förbi, men, nattkortet är det nåt som antingen var för snabb eller för litet... nå, hur som ska det bli spännande att se mer bilder!!!
Va, tänk om det är nalle som sitter där på stacken o smaskar i sig myror!
Fast, dom har väl börjat gå o lägga sig...

Jag o trollen lämnade pappan med motorsågen när vi åkte till Öppis idag!
Så, nu har han motorsågsmassakrerat ett gäng björkar!
På Öppis var full rulle... massor av barn o mammor! Kul!
Sen blev vi nog dagens fika-snackis på Konsum idag...
Vi åkte ju dit en sväng direkt efter öppis... Båda var trötta efter all aktivitet, så stumpan satt o halvsov i kundvagnen från start, Edvin höll ställningarna ett tag i alla fall! För, stumpan slocknade halvvägs in i handelslappen... med huvudet hängades mot sin arm... ett tag senare släckte Edvin också lyset, halvhängande över Edith! Dom såg rätt rara ut... synd att jag inte hade nån mobil med mig!!!!! Så, det blev inget bildbevis!

Nä, nu ska dagens disk bort!
Tuppluren i kundvagnen räckte inte till... Edith var skittrött, så hon har envisats med att hålla sig vaken i ett par timmar, till sist stöp hon i sängen... o nu har Edvin satt sig för att "se på tv"!
Så, då kanske jag hinner få klart disken... (hann ju bara börja efter den sena lunchen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0