Lillberget...

Fy...
Det är tre kilometer från oss!
Vi brukar ta en sväng, då o då, jag o Ask där...
Helt perfekt, för det brukar vara hyfsat med fågel... tom ripor!
Och nära om man har lite ont om tid... o ett lagom stort område att gå för en kortare sväng...
Jag tror inte jag kommer att kunna traska runt där mer... för...
Det enda jag kommer att tänka på är denna stackars flicka!
- - - - - - - >
Röda krysset: ca 300 m från E10 (fyndplatsen)
Blå stjärnan: Vårt hus!!!


Hur är man funtad egentligen... när man gör så som det där puckot Toni...
Det finns inte ord!!!
Att säga nåt om eller ens förstå vidden av det han gjort mot hennes anhöriga... och mot sin egen familj... är nog helt omöjligt! Man kan nog bara ana...
Men, nu kom det så nära mig!
Jag kan ju faktiskt ha passerat där medan hon legat där, död... övergiven...
Vad vet man vilka fler ställen!
Hit ner, förbi oss, kommer det titt som tätt olika bilar... jag förutsätter alltid att det är "älgjägare" men, vad vet man!???!

Tänk... man trodde man skulle slippa sånt här uppe, i Överkalix... en stor anledning till mitt beslut en gång att flytta från Stockholm hit upp!!!
Men, det blir bara sjukare o värre...
Var ska det sluta?

Här är en bild från 29 september 2008...


Edvin o Senna på äventyr... strax bortanför utgrävningarna!!!

Om man vetat HUR rejält äventyr dom hade kunnat få vara med om...
Carolin försvann den 12:e september...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0