Öhhh.... trött...

Jakt hela dan... en mil i skogen...
Sen blev det lite packa kött, äta köttsoppa, pappan som deltog i städadet av slakthus o så troll som var busfrön... Till sist, väl hemma i säng, så gick jag upp o la den mycket trötta stumpan... Edvin kom strax efter... o när jag sett Djurpolisen på Animal-planet i över två timmar fick jag nog o gick ner... skitsur, chokladsugen o väldigt irriterad över den där stumpan som INTE har ro att sova på kvällarna... hon kom nertrampandes hon också...

Och, i morron har Edvin kalas!!!
Inget är det ordning på... morr...

Nå, pappan dammsög o grejjade på dom där dryga två timmarna jag härjade med monsterdockan så nu är det bara att baka tårtbottnar o skura golvet o skita i resten!

Häpp...

Säkert är jag på bättre humör nästa inlägg...  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0