Avslöjad...

innan han ens har varit det!!!

Ja, inte är det nån idé att pappan försöker lura våra rara små barn med röd luva o vitt skägg nån julafton i framtiden!!!
Trollen sitter o ser "Alvin & Gänget" och där såg Stumpan en jultomte och utbrister: "Jultomten! Pappa!!"

Det är en jobbig dag idag... Jag säger bara ett ord på tre bokstäver...
Börjar på P o sluter på MS... fasen vad jag börjar känna av ilska dessa dagar!!!
Och så griniga, gnälliga ungar!!!
Blä...
Men hundarna måste han nå specialantenner som dom pejlar in läget med... och inser att det är lugnast att hålla låg profil!
För, dom syns inte! Hörs inte... jag tror ta mej sjutton inte att dom andas idag!!! ?

Katten gör precis tvärtom!
Hans päls har fattat att det är vår... det yr katthår om honom o så är han som ett plåster på mig! Så fort han har en chans så hoppar han upp i famnen!
Och... idag har jag ingen som helst lust att ha flygigt katthår virlande i näsan!!!

Grrr...
Nä, nu har stumpan övergett Alvin-filmen, har slitit av sig byxorna o står o sliter i frysen o gnäller: "Åh den bulla!" bakade igår... påsarna är längst ner i frysskåpet... det är dom hon har upptäckt! Nu är det bara att sleva fram mat till trollen!
.
.
.
Fyndig Edvin-kommentar:
Så här när klockan närmar sig 17:30 sa Edvin: "Jag är trött!" mitt svar utan en tanke var: "Det är jag också!" då kläcker han ur sig: "Nä, hä... du har ju missat morgonen!" =)
Så rätt han har...
Jag har ju haft sovmorron medan trollen o pappan varit upp strax efter sex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0