Det är faktiskt ingen bluff!

Jag kan knappt tro det själv...
Kan det verkligen vara möjligt???

HUR kan det finnas såna kopiösa mängder hår på en ynka liten katt?

Och, hur kommer det sig att underullet är så grått på en svart katt?
Gav honom en omgång till med Furminatorn... o bilderna säger väl allt...
Ikväll var det inte alls lika mycket protester... visst, lite dova morrningar o fräs när jag borstade för länge o för nära svansen, men jag fick obehindrat borsta under magen!
Och, när vi var klar låg han kvar i min famn... han stack inte som en pil!!!
Det var nästan som att han uppskattade borstningen!
Ja...
Jag är bara helt förstummad!
Ja... det är faktiskt helt sant!
Inget gutefår som vi har gömt i nån garderob som fått sätta pälsen till, jag lovar! ;-)



Premiärcykeltur med hundarna! =)
Sjukt... för jag är fortfarande så inne i vintertänket att jag inte ens reflekterat över att man kan ta fram cykeln! Det var inte förrän jag läste Lindas blogg som det klack till "Aha! Cykla! Det är ju bart efter vägarna!" så, nu blev det premiärturen ikväll... lite kyligt men skönt! Lår o rövmuskler har man definitivt fått rejält mycket mer av sen sist jag cyklade! Voj voj vilken skillnad! =D Men, nog får man igång flåset bättre på spinningpasset...
Jag skulle nog dräpa hundarna för att komma upp i samma effekt med Monarken! =D
Men, ytterligare en positiv effekt av spinningen... cykling är en piece of cake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0