En dag...

så urtrist så oj voj...
Men, nu sover trollen o strax får jag gå o lägga mig också!
Ska försöka se reprisen av uppdrag granskning kl 23 ikväll...
Om hundrasen Kaukasisk ovtjarka
Det börjar vara nåt att ha som vakthund! =S

Bara för att dagen varit såååå himla trist så ska den dokumentars väl! Tredje inlägget, va?

Det var totalt uppslukade troll som kollade Bolibompa!
Barnprogrammet handlade om GODIS!
Figurerna hade bekymmer med försvunnet godis!
DET fångade trollens intresse! ;-)
- - - >

Visserligen hände det igår...
Men, kändes värre idag!
FAAAAN vag jag hatar dom här JÄÄÄÄÄVLA dammsugarmunstyckena!!!
Nä, jag tycker otroligt mycket om dem, men VARFÖR KAN DE INTE TILLVERKAS SÅ ATT DE HÅLLER ATT DAMMSUGAS MED????
Kolla in den minimalt tunna plasten - - ->
Undra på att de går sönder om man råkar stöta in en hög med bomull eller så...

Min middag idag...
Trollen fick äta "rester" från igår!
Inte ofta dom gör det med välbehag!?
I regel brukar det låta "Blä, det är gammalt!" från herrn... men, inte "fiskpinnarna" - Ja, den där träskgäddan!!! Trollen älskade träskgädda!!! Själv stod jag ett bra tag o glodde in i kylen, tänkte så det knakade "VAAAAD ska jag äta!?" Det var ju obönhörligen slut köttfärssås... fisk vägrade jag... Men, det var perfekt glöd i kaminen, så jag gjorde en skogsmiddag!
Tre rejäla falukorvskivor! - - ->
Det var gott... väldigt mycket godare än kinesisk träskgädda!

Och så grande finale:



Så kan stumpan tjåla!
Och, Edvin hakar på.... Ena stunden har de skrikit ikapp o skrattat för att i nästa sekund skrika ikapp o bråka över nån grej... SUCK!
Tack o lov att den här dan är över... det finns en ände på eländet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0