"Jag vill ha sånt på min macka!"

till frukost åt vi manna/grahamsgrynsgröt o limpa!
Jag har lättat lite på det där med GI, kände att spinningen kräver kolhydrater!
Så, gröt till frukost får gå med... =D
Edvin åt först en macka, plockade sig en till o pappan skulle smöra! Herrn ville ha kräftost på... pappan tog sig dillkaviar på sin macka, Edvin frågade vad pappan hade o ville lukta! Dök ner med näsan o sa. "Men, det är ju kavibilar! Men, vad är det för kaktustaggar?" när han såg dillen!
Undrar just vad pappans mage tycker om kaktustaggar?

Pappan var o handlade igår...
Hur sjunger man en lång, kal sång???
Och, förvandlas man till Pavarotti när man tar på sig
långkal sånger
?
Edvin är ju inte alltid den som är hetast på att sjunga o dansa... kanske han blir värre sång o show-apa än lillasyster nu,
med långa kal sånger?

Häpp...
Nu är gröttallrikarna tomma...
Nu blir det en raigarsväng!

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Tips!

Var gärna med och tävla om två presentkort värda 500kr styck hos Vincent Shoe Store i min blogg

Du tävlar här:

http://nikital.blogg.se/2009/april/tavling-tva-vinner-varsitt-presentkort-hos-v.html

2009-04-26 @ 20:16:32
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0