NÄ!

Jag bojkottar...
Jag skiter i majbrasan!
Aldrig att jag drar iväg med två snoriga, griniga ungar...

Dom somnade ju... tom Edvin slocknade i soffan! =)


Trötta, rara små barn... när dom sover!

Men, dom vaknade också!!!
Edith ett bra tag innan herrn... tack vare hundjäveln, den petita fransosen, satte igång att skälla några skott! Sånt kan få mig vansinnig! När HJ:n skäller så stumpan vaknar! Har lust att slita tag i hundtungan, hämta en sax, salta, koka o KÄKA UPP DEN!

Sen, när då stumpan blev på bättre humör, efter köttbullar o makaroner, så vaknade då herrn.... huuu!
Så uruselt humör... ALLT låter "UUUUÄÄÄÄÄÄHÄÄÄÄÄ, MAAAAMMAAAAAAAA!" Köttbullar dög inte till honom "Jag tycker bara om palt!" tack o lov fanns det kvar ett par paltar... men, sen kom ju lillasyster för nära, o så tappade han (kanske hon) tallriken på golvet o sen kom Ask: "Maaaammaaaaa, Ask äter upp min mat!"
" Maaaammaaaaa, jag är såååå hungrig!" strax därefter "Maaaammaaaaa, jag orkar inte all mat!"
Så, nä... jag skiter i majbrasan!
Så fort nån slags portion med mat är uppäten blir det gonatt!

Båda två är garnsnoriga, förkylda o hängiga!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi bojkottade de stora "bya-brasorna" och hade myspys hos farmor istället, mycket lugnare för mamman.



Glad valborgs på er och krya på er!!!

//Linda

2009-04-30 @ 23:15:16
URL: http://flexis77.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0