Shit!

Igår är en dag höljd i dunkel...
Sån huvudvärk så jiiiises!
Jag är inte van att ha ont i huvudet... det är jobbigt!
Egentligen kände jag redan på kvällen innan, när jag låg o försökte somna att jag var seg i nacken... det har jag skyllt på simturen! Det är ju flera år sen jag simmade ordentligt sist... så det är väl ett gäng muskler som varit slöa sen dess o fick ett brutalt uppvaknande!

Sen var jag vaken halvtre-tre på natten... o kände mig i blä-form!
Ovanligt... jag sover annars mycket hårt o gott!

Så hela gårdagen kände jag mig seg i nacken o jag kände mig som killen i reklamfilmen som bombarderas av röda fåglar med släggor, fast jag hade ingen TREO!
Ungarna var monster... antagligen var jag överkänslig för humöret var i botten...
Så det där hägrande spinningpasset längtade jag vansinnigt till!!!
Bara att få pumpa svett ur kroppen o trampa-trampa-trampa!!!! UTAN troll!
Järnet på musik istället för barnavrål!!!

Det började bra... första kvarten i alla fall...
Men, jag kände att det funkade inte som det skulle!
Jag överlevde spinningen men efter tio minuter core hade jag så ont i huvudet att det bara var att ge upp... jag vinglade ut i omklädningsrummet o där satt jag fem minuter o bara skakade! Frusen längtade jag efter en dusch (trots att jag dröp av svett efter ansträngande spinning så frös jag) men väl inne i den mörka duschen.... det är nå sjuka rörelsesensorer på lysena där i sporthallen, antagligen är jag osynlig för det är tredje gången dom inte märker mig!!! En pinksväng i totalmörker o andra duschen!!! Nå, men duschen överlevde jag huttrande, för där började jag frysa ännu mer, hela underkäken skakade! Så fort som fasen ut o på med kläderna... tack o lov hade jag privatchaufför! Pappan o trollen hade varit på hällan under spinningen... jag hade inte fixat att köra bil, så snurrig var jag!

Stöp i säng o har sovit som en stock till efter åtta på morron, vaknat nån sväng, drypande av svett, men somnat om direkt... o nu känner jag mig i bättre form!
Lite ruggig o trött men inte så där ont i huvudet!

Stumpan har nu slocknat i soffan... Edvin o pappan har hållit i väg åt östra nejder...
Pappan har nåt skoter/kojprojekt med polare... höhö...
(i morn är det nog nån annan som har ont i huvudet!)
Och Edvin ska våldgästa Brännströms! =)
Och jag o stumpan ska bara mojsa o slöa... =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså eran pappa åkte på skoter/koj projektet, våran stannade hemma pga jobbande sambo =)...



Hoppas du mår bra nu och lite läskigt med sådan huvudvärk!



//Linda

2009-04-08 @ 15:56:57
Postat av: Lillan

Usch då, låter läskigt. Hoppas helgen blir huvudvärkslös. Glad påsk på er.

2009-04-08 @ 22:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0