En snäll Pappa...

inte uppkäftig alls... kom inglidandes med privatchaffis! ;-)
Hade han åkt på ett spinningpass ikväll hade han inte överlevt första fem minuterna!!! =D

Hehe...

Dagen idag har varit lite... turbulent trots att ingenting i min direkta närhet har hänt, men på långt håll följer jag en vän som inte har det så där jätte, jätte bra just nu... Och jag tänker så på vännen... och på hur bräcklig lyckan är! Och på hur det kan vända... och på hur jag är så tacksam över min egen lycka, så stark och stabil! Än så länge... jag tar inget förgivet!
Det
om något har livet lärt mig!
NJUT av det du HAR, just nu...
Man vet ALDRIG när något brutalt krossar ens invanda hjulspår!

Vi smaskade i oss (älg)kalvinnanlår med vitlöksdoftande, gräddkrämig potatisgratäng o en stoooor klick vitlökssmör... Ahhhh, så gott! Ett par glas rödvin, inne på tredje nu... så värmen börjar sprida sig i kroppen! =)
Så... i år skiter jag i blåkulla!
Känner mig alldeles för slö o lat för en kvastfärd... det har ju snöat hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0