Tranbert o fru!

Nu är dom här!!!


Det är vår! =D

Härligt...
Varje år blir jag lika glad att se dem... o fascineras över hur ofattbart stora fåglar kan vara!

Och spinning blev det ikväll...
Ett helt gäng kypasar o så jag o Pontus... =D
Skitkul...
Och, jag är sååå stolt o mallig över att alla fixade det så bra! Toppen!
Hoppas att det inte blir alltför eländigt med träningsvärk... lite lagom ont kan ni få, det är skönt! Även om man känner sig död o helt galet slut efter första passet så går det enkelt, snabbt o smidigt att få ordning på det... Man känner sig fort proffsig!
Och... spinningmusklerna börjar byggas o märkas/kännas fort!
Vi kommer att kunna glänsa i bikini med snyggaste rövarna i stan till sommarn! =D

Näpp...
Nu är den där John Blund här o härjar med mig....
Måste krypa till kojs!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag orkade upp ur sängen på morgon! Yippee! Hann förresten med en 2,5 km promenad i ösregnet, Dino ska ju ha sin del av motion. Det kanske var bra för mina muskler att avsluta med en vanlig promenad, vad vet jag!

2009-04-28 @ 07:05:09
Postat av: Catherine

Jag tyckte ni var skitduktiga!

Och helt rätt med en promenad, musklerna behöver ju syresättas!

Det är så kul!

2009-04-28 @ 08:21:58
URL: http://cv69.blogg.se/
Postat av: Lillan

De heter faktiskt Tranja och Trahald! Det döpte min girl dem till när hon var liten =)

Få se om de vandrar lite söderöver så vi också får se dem på ängarna nedanför huset.

2009-04-28 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0