Grusade förhoppningar...

Förhoppningar om en tidig kväll med rara troll, sött snusande i sina sängar och en mamma med sitt sudoku i goooood tid innan nattlampan ska släckas... de förhoppningarna grusades rejält - eller kanske de extremuppfylldes till viss del? =D
För två rara troll snusar så gott... o har så gjort i en timme!
Visserligen inte i sina sängar... och alldeles på tok för tidigt för natten!!! =S

Inte ens middan hann de äta innan de slocknade!
Så, jag har en känsla av att det som så småningom kliver upp från soffan är vidriga monster!
suck

Middan blev inte så avancerad men hela smaskig så här i sommarhettan! Eko optimal-brödskivor stekta i flottet efter baconpaketet o de två äggen till trollen! Mätt blev jag... o nu sitter jag här o har svårt att hålla upp ögonen... trollen sover som stockar! Hoppas de inte är alltför griniga o trötta när de vaknar så de orkar äta upp dem!

Nähä... om jag ska ta o gå o diska eller göra nåt annat!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Monster Ett har vaknat...

2009-08-05 @ 18:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0