Ingenting...

absolut ingenting är planerat idag!

Det känns lustigt för det känns som om varenda minut varit uppbokad hela sommaren... har det inte varit "privata" grejjer bokade så har det varit serveringsjobb eller hundutställningar osv... Men, inte idag!
Det var som om allt bara tog slut!

Men, det känns rätt skönt också...
Det är ju inte så att jag är utan sysslor... Höhöhö...
Det finns väl fjorton kilo skit o smuts per kvadratmeter som skulle behöva storstädas osv! =S

Det hade ju varit behagligt med en sovmorron... men... men...
Två troll envisas med att kliva upp omkring sex på morron, i regel före, oavsett!
Nå ja...

Frukosten är avklarad, jag har följt svärmors råd o spelat på travet! (Jag ska vinna idag enligt hennes dröm!) Och nu ligger hela dagen öppen... Rätt skönt att ha en hel dag utan nåt att göra! Kanske jag går o lägger mig på soffan med ett sudoku o pillar navelludd! ;-)

Jag har lite träningsvärk idag! =D
I revbenen! Hur sjukt är det inte att ha träningsvärk i revbenen... säkert är det väl nå muskler där men det känns bara som revbensvärk!

Nähä...
Nu blir det melodikryss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0