Stackars pappan...

han fick sig en rejäl omgång!
Tröjan gick att vrida ur... litervis med svett! ;-)

Han fick vara försökskanin idag... på "min" spinning-omgång!
=D
Det gick bra... men, jag tror att det är en pappa med möra ben i morn!
(och i sanningens namn... jag var rätt svettig, jag också!)

Jag var vrålhungrig efter spinningen o hade i min fantasi planerat en sväng till Vippa för att sluka en portion schweizerschnitzel med massor av härlig dressing o pommes frites! Fast, pappan hade ju planerat ett middagsbesök på Hällan o det var supergott med grillad lax!

Lite kul när det vräker ner regn utanför fönstret mot norr o så ser man ut genom fönstret åt söder o solen strålar i värsta högsommarstilen!

Näpp... Senna ska på utställning i morn!
Beagleklubbens i Svartbyn... det är som en trevlig o gemytlig utställning!
Men, jag tror att han får klara sig utan badet ikväll... får putsa upp pälsen i morron med gummiborsten o sämskskinn! Det blir nog bra! =)

Nu ska vi gå o snöra oss framför tv:n!
Trollen är ju deporterade till Kypas så vi kan ligga i sängen, dricka öl, käka chips o popcorn hur mycket vi vill när vi glor på tv!

Kommentarer
Postat av: Lillan

Vill du köra ditt pass imorgon (måndag) kl 18,30?

Vi tränar spinn då i alla fall. Tisdag o torsdag pumpar vi ifall du vill komma med då=)

2009-08-16 @ 14:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0