Tagna på sängen!

Vi fick sovmorron! Första gången jag kollade på klockan var den 07:12!!!
Sen låg vi o slöade en stund till... jag o pappan...
Trollen sprang i skytteltrafik - ena stunden hoppande i sängen sen full fart nerför trappan! Till sist gav vi oss... det var absolut ingen idé att försöka ligga kvar o slappa...

Pappan hinner snöra igång kaffet o då kommer en röd skåpbil inrullande: S-o-t-a-r-n!
Hade helt o hållet farit ur skallen för både mig o pappan!!!
Så det blev på med byxor, bort med värsta skrotet som belägrade källartrappan o så rusade pappan ut o fixade fram stegen! Han har nog varit med om det förr... Sotarn... men, det känns lite pinsamt! Men, det var ju tur att vi hann kliva upp i alla fall!!! =)

Håhå jaja...
Ikväll har jag mitt första, riktiga spinningpass!
Ska bli skitkul... än har jag inte hunnit bli nervös, men... det lär nog vara en o annan fjäril i magen när klockan börjar närma sig 18:45! Själva spinningpasset har jag hyfsad koll på... börjar ha lyssnat så pass många gånger på låtarna att jag kan dem rätt så bra... men då Core-träningen!
Den musiken har jag inte hört nåt alls... och övningarna har jag inte gjort sen i våras så det mesta har ju farit ur skallen! Magmusklerna skulle behöva vara något, något starkare! =S Jag har kört ett riktigt core-pass, i söndags... så få då se...
Men det går nog bra...

Och till Birgitta: Det här fixar du!!! =D

Och till alla nyfikna... typ "Kommentarförfattare" o sånt... Googla efter bilder på 216-4 2.1.
;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Driver ni med oss?!??!?!?! :D :D :D :D :D :D GUUD VAD KUL!!!!!!!!!

2009-08-25 @ 12:25:35
Postat av: Catherine

Nää... det är faktiskt inget skämt! ;-)

2009-08-25 @ 13:38:18
Postat av: Birgitta på Kobbi

Grattis!!!!!!

Men allvarlig , har haft ångest HELA dan. Det här kommer att gå åt pipsvängen.

2009-08-25 @ 18:19:35
Postat av: Anonym

Måste vi ha hatt? Nä grattis äntligen som vi har väntat =)

2009-08-25 @ 19:26:52
Postat av: Anonym

Valfri klädsel! Hatt funkar bra... om man vill! ;-)

Tack för alla grattis!



Och Birgitta! Fy bubblan så duktig du var!!! Varenda uns av träningsvärk är det värt! Du var toppen!

Det här kommer du fixa suveränt bra!

Anna är ju värsta spinningproffset! Märks inte att det varit sommaruppehåll!

KÖR HÅRT!

2009-08-25 @ 21:29:15
Postat av: Lillan

Men WOW!

Grattis!!

Blir det ett vinterbröllop kanske, lagom till lucia???

Man blir ju lite sugen faktiskt ;-)

2009-08-26 @ 08:33:11
Postat av: Catherine

Ja... vad gör man inte för att slippa fylla FYRTIO år!?!? Gifter sig istället! ;-)

Det blir Lucia!

2009-08-26 @ 14:31:08
Postat av: Farmor

Det räknade jag ut redan tidigt i våras eller var det redan i vintras, då det skulle bli nånting speciellt i samband med din 40 årsdag. Grattis o kram på er!

2009-08-26 @ 16:18:55
Postat av: Catherine

Tackar! Ja, jag var väl lite kryptiskt! ;-)

Kram o sköt om dig, farmor!!!

2009-08-26 @ 16:48:19
Postat av: Greta

Ser nu att namnet inte blev med men det var jag som fråga om vi måste ha hatt.

2009-08-26 @ 20:26:49
Postat av: Catherine

Jag klurade ut det! :D

2009-08-27 @ 09:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0