Borde!

Det finns så många borde...
Just nu så sitter jag o fingrar i mitt hår o kommer på att jag BORDE boka en klipptid!
För nu är det risbuske!
Visst... långt har det blivit... men... som sagt... borde!
kika här - det här ser jag när jag tittar i en spegel!!!
så... jag ska bara o bara o bara... sen ska jag komma på en lämplig dag att boka klipptid!

Jag måste bara säga att "bloglovin" var en toppengrej!
Jag har ju en hel del bloggar jag följer... en del skriver ofta o andra mer sällan...
o med denna härliga tjänst så behöver man bara gå in på EN enda sida så ser man direkt var alla nya inlägg är! =) Så himla bra... då behöver jag inte gå in på alla olika bloggar femtionelva gånger per dag bara för att upptäcka att inget nytt hänt! =D
bloglovin - riktigt smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0