Dagens outfit... i kallt klimat!

Som sagt... det var ju rätt kallt på morron!

Jag har haft planer på en dusch hela dan, men... dom där få plusgraderna har inte känts speciellt lockande att klä av sig naken o ställa sig i... så, jag har liksom bara väntat...klädd i denna coola outfit!
Tänk, det finns bloggare som ondgör sig över folk som klär sig i mjukisbyxor i skolan... ehhh... tur att dom inte läser min blogg! HAHA! En hel dag i fleecepyjamas!

Nå, under dagen har också tvättmaskinen snurrat på... o torktumlaren... så dom där graderna i duschrummet har nog ökat på så att jag alldeles strax tål att ta mig en dusch!
Så... kvällen kanske avslutas i nåt mer passande en fredagskväll än just denna dress...


Men gissa om det är skönt att bara gå o mojsa!
Speciellt när det är kallt!
Vi har allihop gått o lodat i fleece... tom Edvin har haft på sig en fleecejacka!

Pappan tog sig en rallarsväng till Kalix bla. han började få allvarliga dampsymtom efter att i fem dygn legat pall i sängen... myrorna hade nog raveparty i hans ben!

Edvin beställde ju taxi till Kypas igår, så farmor kom då o hämtade honom... och jag tänker inte sticka under stol med att det var skönt!!! Skönt att slippa mister monster! Lika skönt som han tycker det var att slippa oss!!!
För, vi har verkligen trampat varandra på nerverna de senaste dagarna!

Tidigare under dagen har dammsugarn fått kämpa...
den har att göra här i huset! Helt klart!
Vi tog en storröjning i "Edvins rum"!
Så stogade vi till med bord o andra mattan så att Edvins julklapp också rymdes! - - - >
Och genast... så satte det ett brummande utav dess like igång!
"Brrrrmmmm... brrrrmmm... brrrrrmmmm" lät det ett lååååångt tag!
Tills stumpan gick dit o brydde sig... o stövarn... "THE GIANT HARRIER" invaderade herrns värld! (Hulken o King Kong kan ju slänga sig i väggen!) Då, när han fick "hjälp" blev det mer gnällton igen... =)

Nä, nu börjar Stumpan lugnat ner sig efter ett il med härjande i soffan, alldeles strax lär hon lägga igen ögonlocken! Så, det blir Lets dance o ett vinglas! I lugn o ro! Helt utan monsterpojke!!! AHHHHH!
Fast, jag vet ju... inom loppet av nån timme eller två lär jag börja sakna honom!

Kommentarer
Postat av: Greta

Tror jag måste fara till Ruona och träffa herrn.

2009-01-16 @ 19:54:06
Postat av: Marris

haha.... jag har gått omkring i fleccebyxor hela dan... jag har t o m gått så långt så jag varit t Bränna och in på OK med dom på... kanske inte så vackert men ack så skönt :-))))



kram/

Marris

2009-01-17 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0