Det är kallt...

När termometern säger så här - - - >
då är det kallt!
Visst, långt ifrån nåt rekord!
Det kallaste jag upplevt var minus 47 grader!
Och DÅ var det snuskigt kallt!

Men, 29.4 är inte så illa pinkat det heller...

Och, idag har jag verkligen kännt mig ruggig!
Har legat i soffan under fleecefilten... fullt påklädd o frusit!!!
Och, då menar jag verkligen fullt påklädd...
T-shirt, långkallingar, strumpor, min härliga fleeceoverall, raggsockor och ovanpå det en till fleecejacka!!!
Så, jag antar att det var nån grad feber inblandad... men, nu på kvällen har jag piggnat på mig!
Klarar mig utan allt fleece just nu! =D

Voj voj... inte ska man lämna datorn obevakad nån längre stund!
Det dyker upp konstiga saker... hela tiden!
Är det inte mappar med konstiga namn så är det konstiga genvägar till youtube-filmer eller Tradera-auktioner, tex: Mint_traktor_i_plast_-auktion-77543443
Och nu idag hade jag ett nytt bokmärke:
Länk som heter: 4aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0