Ha!! Jag vann!!!

Här på låg det för en stund ett icke uppätet wienerbröd - - - >
som något av trollen bara ätit upp det gottigaste från, vaniljkräm o glasyr!

Det låg där o viskade: "Ät upp mig... Ät upp mig... Ät upp miiiiiig!"
Men, hahaha!
Jag vann!!!
Över Herr Wienerbröd OCH min dåliga karaktär...

Jag skar wienerbrödet i två delar o så visslade jag...
I ett huj satt två glada hundar vid min sida... dom hade klättrat upp i en tall om jag bett dem!!!
Det frasade lite grann dom få sekunder det tog för stövarmunnen att fördela sönder det så pass mycket att det gick ner genom halsen! Ask, han smet, snabbt som ögat o ställde sig i skydd av hundburen, med röven utåt... o ta mig sjutton om han inte försökte stå så pass bredbent som möjligt, med svansen på tvären så det åtminstone skulle ta nån extra sekund för stövarn att tränga sig förbi... så han fick svalt sin halva av wienerbrödet!

Kommentarer
Postat av: jessica

tack så mycket! ja det var verkligen en julklapp :-)

2009-01-07 @ 00:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0