Jag inbillar mig inte!

Det är säkert...
Jag vet att jag alltid sagt att "så fort man passerat nyår så märker man att det är ljusare!" och nu på morron, nåja... när vi klev upp så faktiskt konstaterade jag att det ÄR så!
Idag har vi den 3:e januari! Och, det var riktigt ljust!!! =D

Vårvibbar o lite sol... vilken PMS-dödare!!!
Humöret stiger i takt med att solen kliver över horisonten... för det gör den faktiskt!!!
Häromdan, när jag sist åkte till Bränna... så faktiskt såg jag solen, fysiskt! Jag såg det där underbart lysande klotet... visserligen så kämpade det febrilt för att synas där ovanför polisstationen... men, jag SÅG den! =)

Och, det är ju också nåt som är svårt att förstå om man inte varit med om det... mörkret... Flera veckor då man inte ser solen... inte för att det är mulet, nä... för att den helt enkelt inte kliver över horisonten!!! Man kan ANA den... det lyser ibland på höga berg o så skimrar det ovan horisonten, så man VET att den finns där... men, den syns inte!

Och nu som sagt, klev vi upp... det blev en skön sovmorron!
Halv nio väckte Senna mig så jag smög mig upp...
Han fick gå ut o lätta på trycket... själv snörde jag på kaffe, tittade mig runt i köket som inte hade en enda elektrisk lampa igång o då såg jag ju! Det var ljust!!!! =D
Nu är det snart dags för bästa tiden... vår/vinter!!!

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Gud vilken bra uppmuntrare du är!!!! Eller påminnare kanske, vi har ju faktiskt vårvintern här nu!wohooo:)

pussgo

2009-01-03 @ 09:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0