Örkk...

Stön! Hur kan man...
Hur är det möjligt???

Vi hade en lite kräftätningsplan tillsammans med Hällan-gänget... o så blev det!
Två stora förpackningar kräftor med extra rövar... ett kilo räkor (jag undviker ju kräftorna... så det blir bara räkor för mig!) sallad, bröd, ost, läsk (mina GI-föresatser flög lååååångt, lååååångt bort idag!), fruktsallad med glass så den där brickan med mögelostar o kex... den bara mäktade vi inte smaka ifrån!

Men, sen på kvällskvisten... när båda trollen slocknat i sina sängar satt vi vid köksbordet o så började den där chos-tarmen dra! Och, fram kom ostar o kex... o päron!
Och på nåt lustigt jädrans sätt rymdes flera kex med olika ostar!
Nå, ostarna är ju GI-vänliga... nästan inga kolhydrater alls...
men... kexen... ehhh
Och så blev dagens ranson inte bättre av dom där wienerbröden mormor skickade med oss efter vår handlingstur idag! Huvva... jag ser hur dom där jeansen krymper o krymper där dom hänger... lite strategiskt över dörren mellan hundrum o köket... så att jag ser dom så fort jag varit i kylskåpet!

Men, jag konstaterade också att det är ju sista julhelgen!
Och, jag har ju hållit mig riktigt bra hittills så en sista orgie den sista julhelgsaftonen... det kan jag leva med! =)

Nu ska tänderna borstas o så är det natti natt...
Med magar som inte knorrar av hunger i alla fall... ovana att äta mjöl o socker kanske för min del... men... mätta o nöjda! Dagen har varit trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0