Då och då...

ser man ett livstecken från honom....
Armani...

Pappan har sett honom flera gånger!

Jag fick se honom idag... för första gången på drygt två veckor!!!

Han sprang över gården... strax efter kom ett gäng skator!
Så, jag konstaterade krasst... honom går det ingen nöd på!
Om han har ork att reta upp skator så är han i god vigör!

Faktiskt så är jag inte speciellt orolig den här gången...
Det liksom känns i mitt djursinne att han är helt okej!
Andra gånger när han har varit på rymmen har jag känt helt annorlunda... jag kan inte förklara men det är som att jag känner hur mina djur mår! Eller, förnimmer dem!
Låter sjukt... men, så bara är det... jag har en speciellt kontakt med djuren o den är på ett helt annat plan än vad jag kan förklara med hjälp av 28 tangenter med bokstäver på!
Nå, kattkräket kommer nog hem när tarmen är tillräckligt tom!

Just nu lever han nog bara loppan!
Jagar fågelungar... äter råttor o bara mojsar på!
Han är väl förunnad det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0