En sommardag!

Så där mitt i allt blev det en sommardag, den smög sig på utan att man märkte det!
Inte jag i alla fall... för jag bytte kläder mitt på dan o tog på träningsbyxor med långa ben... o då kände jag att fasen så varmt det var! Man ska ju ha shorts idag!

Det har rullat på idag... Stumpan var krasslig på morron men har piggnat på sig under dan!
Men är det då inte typiskt...
Enda gången vi åker på magsjuka... då sammanfaller det med första gången pappans kusin med familj (en vecka gammal bebis) har vägarna förbi! Så, jag lämnar en stumpa på toan o går ut på bron o ropar "Hej, Grattis..." sen kommer stumpan uttrampandes från toan!

Och, jag är inte speciellt känslig... vare sig för lukter eller allmänt äckel som man kan få vara med om när har med småbarn o djur att göra, men, den där lukten... magsjukebajs, den får min mage att vända sig! Så, det var bara att ta stumpan på raka armar, bära ned i duschen o spola av! Och så skura toaletten sen... Klorin!
DET luktar gott... o rent... efter magsjukekalas!

Men, jag tänkte just det... attans, där rök min chans att nosa på nyfödd bebis!
Och så typiskt... av alla dagar här i livet ska de inträffa samtiidgt!

Men, huvudsaken är att stumpan mår bra... o det gör hon!

Själv ska jag på sjukgymnastik i morron!
Ska få akupunktur!!! =D
Det gick otroligt snabbt att få tid hos sjukgymnasten... det känns som om det var nyss jag var hos doktorn med min armbåge, som inte blivit speciellt bättre av cortisonsprutan...
Ska bli häftigt att få testa akupunktur! Hoppas verkligen att det hjälper...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0