Knäskura golv!

Jag hamnade ju i krögar-branschen igår...
Vi serverade helstekt lamm i Stora Stenträsket igår...
Supergott... bara så läskigt gott så det var sjukt!
Helstekt ren är gott... men, helstekt lamm var strået (ett hölass) godare! Miljön var så härlig... dit skulle man fara o campa själv nångång! =D
 
Klockan han ju dra iväg rätt ordentligt... så, när jag kom hem såg vi Lost, pappan spillde upp en redbull o vodka (behövdes!) o sen satte vi igång att röja hundrum!!!
Jag har legat på knä o skurat golv till efter tre inatt!
Det var skitigt... det går inte att beskriva... men, det blir fint och lättstädat med nytt klickgolv! JIPPIEEEE!!! =)

Nu ska jag snöra på oss kläder... jag o trollen har anmält oss till  städ o disktjänst hos Bengan, så håller vi oss lämpligt undan när golv ska klickas fast! =D Byggmästaren Lasse kom precis, de dricker kaffe i köket... o jag hörde hur de mumlade: "Bara man får flyttat datorbordet så man kan börja ta bort golvlisterna..." Bäst att sluta! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0