Och så börjar vi om igen...

Edvin vaknade vid halv ett snåret inatt...
Var vaken o såg tv ett tag, halv tre kom det!
Pappan rusade ner på toa med herrn... själv kom jag efter o skulle fixa hinkar!
Möttes av en spya i trappen...

Kack-kalas o kräka... Runda nr två!

Skillnaden är att herrn är gnällig... Jag ville att han skulle andas på mig för att känna om det var magsjukelukt: "Näähäääääähäääää, jag kaaaaaaan inte!" vrålgrinade han!
Suck...

Nåja... Tvättmaskinen får fortsätta att snurra, en helt nyöppnad Klorin-flaska står redo... det är väl mina händer som inte riktigt tycker om den konstanta klorin-doppningen...
Edvin är fortfarande pigg,  han är ju större...
Hoppas nu bara att detta inte blir en femdagars "magsjuka"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0