Undrar vad de letade efter...



Det började dåna... tankarna for: "Har jag igång en tvättmaskin?" det var ungefär samma vibrationer i rövfläsket som när tvätten centrifugeras... men, till sist insåg jag, helikopter!

Sakta... sakta... sakta gjorde de en lov runt gården... uppenbarligen var det något eller någon de letade efter... men, här, på vår gård??? Nyfiken blir man... ;-)



Nå, det står väl i tidningen snart...

Näpp... nu ska jag gå o spola av mig!
Har bakat idag... pappan o trollen for ju lydigt iväg på morronkvisten, själv slet jag fram mjölpåsen så jag har en lätt vitaktigt nyans i håret!
Vi ska käka tortillas hos Anna o Lasse...
Själv har jag utvecklat den där vansinnestanken som flög genom min hjärna igår till en strax genomförd handling! Jag tänker norpa pappans cykel o cykla till Svartbyn!! =)
Ska bli väldigt intressant o känna hur det känns, i jämförelse med ett spinningpass...

Kanske jag väntar med duschen??? Det lär nog behöva spolas av efter cykelturen också! ;-)

Det här...

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Dom söker efter Krille, från Pjäravägen.

Dom har tydligen inte hittat honom ännu.

Brustet hjärta ligger uppenbarligen bakom dramat.

Det blir dramatiskt ibland...

2009-06-06 @ 22:07:46
Postat av: Catherine

Ja jag hörde... huvva ligen, jag kan bara ana känslan hos de närstående! Usch! Hoppas att allt löser sig till det bästa!

2009-06-07 @ 07:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0