Dagens hororskop

Skrivet den 27 februari 2009 kl 09:07

Sitter vid frukostbordet, lyssnar på den raraste Edvin som surrar om Kypas o att han saknar Emma! Slöbläddrar lite i morrontidningen medans chokladkoppen (Jag vet, inte GI, fuskar fortfarande lite, lite... åt en bulle igår!) sörplas i njutande klunkar varvat med en tugga rostad fiberfralla!

Serierna skummas av...

Sen kommer då dagens horoskop!
Det var lite konstigt idag, förskjutet men jag tolkar det så här:

"Som skytt är du just nu inte särskilt stresstålig så undvik gärna yttre utmaningar och tidskrävande uppgifter."

Sen vänder jag mig om o kikar på min raraste dotter!

Det är vad den där bilden föreställer! En rar liten stumpa som "äter" frukost... fast, jag undrar om hon hade ätit färdigt o skulle tvätta händerna! =D

Och, jag kände genast stress-hormonerna rusa upp ur sina gömmor...

Men, hon spillde inte ut koppen!!! 

Min raraste lilla "yttre utmaning"!

 

Det är lite kul med såna tidningshoroskop... tänk, har alla skyttar en liten Ditto som ställer till en hel del stressfulla situationer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0