Den där förbaskade SJOS-TARMEN!


Skrivet den 28 januari 2009 kl 18:53

Och karlar tror att det värsta är att föda barn?!?

Då har dom ingen aning hur det är att vara pms-sjosig! (sjos = riktigt, jädrans sugen på Överkalixmålet, med reservation för stavningen)

Jag har surrat om dom förut, mina La Redoute-jeans som är för små, som mina förutsättningar är att kunna trycka ner röven i!

Nu kör jag ju nån slags GI-dietvariant, så jag äter inte sötsaker! Nä, o jag har varit så otroligt ståndaktig... riktigt imponerad över min karaktär som jag trodde var obefintligt... nå, tills då dom här perioderna i månaden infinner sig!!!

*morr*

För idag har jag vandrat mellan skafferiet o kylskåpet! Så sugen, så sugen... 

Tack o lov för dom där mörka chokladkakorna jag smyger med i skafferiet! Och jordnötter... o mögelost! Och grönt the! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0