Dom där vita hästarna...

Trollen låg, äh... nu ljög jag, dom är aldrig så pass stilla så man kan säga att dom ligger o ser tv... nä, aktiviteter konstant! Stumpan höll bla på att ta av sig hela outfiten, in på bara skinnet klädde hon av sig innan hon började studsande se på dom vita hästarna hon också!
Men, innan jag fattade... vad det var dom ville se!
"Jag vill se dom där vita hästarna, som pratar i ett hus!" o jag bläddrade kanal efter kanal... hela varvet runt... det var tecknat på längden o tvären men till allt var kommentaren: "Neeeej!" högt o ljudligt!

Tills varvet gått runt o vi hamnade på fyran igen, bytte ju kanal just därför att MUMINTROLLEN började där!
Och, Edvin har varit väldigt rädd för Mumintrollen... men, nu ville han se dom där vita hästarna som pratar i ett hus... =)

Kommentarer
Postat av: Faster Emma

Hahah, dom är ju bara för söta

2009-03-14 @ 09:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0