Fettisdag...

Skrivet den 24 februari 2009 kl 13:32


när man "GI-håller igen" o ska på spinning ikväll...

Vilken kombination!
Och, det lär ju gnissla o morra från mig så småningom... 

Varför, varför, varför???

Aldrig mer, aldrig någonsin mer... ska jag...

Hahaha...

För, på spisen står dessutom en stor gryta bruna bönor o puttrar... det rimmade fläsket, massor av vitt... ligger i kylen o bidar sin tid o när middan är uppäten vankas då de där semlorna!!!!

Sen ska jag på spinning! WOAHH HA HA!!!

 

Och, efter spinningen ska jag frolla i mig en semla till!!!

Men, den semlan ska avnjutas i varm mjölk... det blir liksom peaken på de senaste frollardagarna så blir det GI-vardag igen! 

Sen, har jag frollat klart för denna gång! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0