Håller med Hälge!

Skrivet den 7 mars 2009 kl 10:53

Det gäller att se positivt på tillvaron...

Glaset är väl aldrig tomt? Nä nä... halvfullt om det så bara är en doftmolekyl kvar så FINNS det lite kvar! =)

Mr. Stövare håller fullkomligt med om det... han kan intensivt rengöra ett mjölkpaket länge, länge efter att jag ansett det vara TOMT!

 

Så Hälge i dagens seriestrip:

Snackar med ugglan: "Idag kommer det noga bara att småjävlas!" ugglan frågar: "Tror du det?" Hälge svarar: "Ja... Man är väl optimist!"

 

Så sant som det var sagt! =S

 

Melodikrysset har jag lyssnat på i vanlig ordning... 

"Saltstänkte mannens efternamn, L10??"
Såna frågor kan jag aldrig på melodikrysset... resten gick bra så jag chansade o skickade iväg mitt svar i alla fall! =D

 

Idag o imorron, sen är den här tävlingen över...

Blogg-DM - RÖSTA HÄR... och gärna på mig! //Catherine

Det är ju en hel del som kikar in här varje dag... om åtminstonen hälften av er klickar in o röstar, på mig... så kanske jag har en rimlig chans i tävlingen! ;-)

 

Och, jajja men... detta är ju en tävling!
Så, självklart vill jag ju vinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0