Ikväll var det Tjäksa gånger fyra!

Skrivet den 2 mars 2009 kl 20:40

Nu börjar jag nästan tappa räkningen... femte(?) spinningpasset överlevt! =D

Det är lite kul, för det har varit fyra olika ledare o alla kör lite olika program! Ikväll var det flåset o benen som fick sig en ordentlig genomkörare... hittills har det varit rätt bra pop-tempo på musiken... sista tio minuterna var det pop upphottat som en LP-skiva på EP-läge!!! Nån som minns hur det lät?

 

Och, den här gången var jag tvungen att totalvisualisera hunden, jag nästan kände riprisdoften i näsan o när det var dags för garnspinnandet nästan vrålade jag jaktkommandon!!! =D

Men, sablar så skönt... jag visste inte att jag hade sån kapacitet i lungorna!?

Fast, sen på core-träningen fick jag kramp i tårna!!!

Helt lustigt... men, det var nog för att benen kanske fick en skopa för mycket spinn! 

 

Annars har det varit en värre rantardag för mig idag!
Normalt kan det gå en vecka o jag knappt är utanför stugknuten...

 

Måndag så det var öppisdag, båda trollen har vaknat nog så tidigt, Edvin startade nångång 05:26 kanske strax därefter har även stumpan knorrat igång sig o båda har legat o sett tv tills pappan gick upp med dem för vällingslurkar, själv fick jag sovmorgon o sov ända till sju, då vaknade jag =S

 

Sen har dagen gått i rasande fart... 

Stumpan var ju lagom trött då till lunch, blev mest svammel o gnäll så hon fick helt sonika stanna hemma när jag o Edvin for till Öppis!

Det var smockfullt med barn där, sportlov!

Men det var ändå så otroligt harmoniskt o lugnt... det brukar kunna gnissla rätt bra när ett till treåringarna inte kommer överens om vem som ska leka med vad... men, som sagt... riktigt behagligt o skönt! 

Kanske det bara var jag som upplevde det!?

Hehe... för, jag hade ju hälften så mycket att hålla reda på!

 

Och, det kan jag lova... det var betydligt lugnare utan den där stumpan! =D

Att klä på Edvin var en fröjd... ingen stumpan som är halvvägs ut genom dörren medan jag fipplar med dragkedjor o skor på herrn!

Nå, på onsdag ska väl stumpan också få komma, då är det ju från morronkvisten!

 

Och så det här blogg-dm!
Fasen så kul att jag kom med i finalen!!!

Och, vad många som har röstat på mig! 

TUSEN TACK!!! 

Jag blir jätteglad för varje röst...

och, bara det här att ta sig till final är en stor grej! HÄFTIGT!!!

 

Nu ska jag kasta mig i soffan o se sista tjugo minuterna av Cesar Millan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0