Kladdkaka...

//loadTinyMCE();Skrivet den 27 februari 2009 kl 22:53

med grädde... o jordgubbar!

VA! Såna där äckligt goda jordgubbar, som växt i midnattsolens land, mognat... plockats o hamnat i frysen för att tinas upp en dag i slutet av februari o hamna bla på min efterrättstallrik!!! Så långt i från ICA-diskens frusna euroshopper-gubbar man kan komma!

Jag känner fortfarande smaken av jordgubbar om jag böjer mig ner!!!

 

Det var så gott...

 

Vi förlorade sonen... farmor kom o förbarmade sig över den Kypastörstande treåringen! Så, det var ett betydligt lugnare middagsbesök med bara stumpan som genomfördes i Svartbyn...

Anna hade fixat god mat... rotsaker i olika former o kyckling o så en sån där äckligt kladdig, god, kladdkaka - o jag var ju tvungen att ta om lite grann... o så käka upp det som stumpan lämnade... 

Därför mina klagande tongångar! ;-)

 

Kolhydraterna har tagit över min kropp... jag har kapitulerat, ikväll... 

Och, även om jag fortfarande är så där mätt så jag nästan storknar så var det värt det, varenda litet milligram kolhydrat var det värt! =)

Det var en trevlig kväll! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0